MENARIK NI...

PERINGATAN MESRA

Perhatian:

Semua gambar-gambar di dalam blog ini adalah hak milik saya..tuan/puan TIDAK dibenarkan sama sekali untuk menggunakan gambar ini dengan tujuan kepentingan peribadi/perniagaan.

Kepada semua pelanggan yang dihormati, buat masa sekarang saya TIDAK menerima sebarang tempahan menjahit manik sehingga diberitahu kelak ...harap maklum...terima kasih!

Wednesday, June 22, 2011

Bunga-Bungaan Kuning Aainaa

Assalamualaikum..
Baju raya Aainaa yang ke-2 saya jahit..batu-batu dan manik sy import drp Kelantan sebab kat sini xde batu yg kena dengan warna yang saya nak..

9 hari sy ambik masa untuk siapkan baju ni..alhamdulillah berkat kesabaran akhirnya siap..al-maklum la sy bukannya sepenuh masa menjahit kan..ada masa terluang sy jahit laa..kalau ms yg diambil agak lama skit tu harap semua pelanggan sy faham..


Sekuntum bunga di tangan


Di tangan




Di baju..hanya dibadan shj dijahit..ini mmg permintaan Aainaa sbb baju first yg dijahit tu dah ada dileher..so lain baju lain lak corak dan tempat jahitan manik..ada sedikit variasi di baju kan..


Rupa keseluruhan baju..

Nota: Atas permintaan pelanggan harga asas setiap baju yg dah dijahit dan dah deliver ada di side bar sebelah kanan ..mohon pelanggan faham sebab harga setiap jahitan manik adalah berbeza harganya mengikut keperluan..

No comments:

Post a Comment

PESANAN PENAJA