MENARIK NI...

PERINGATAN MESRA

Perhatian:

Semua gambar-gambar di dalam blog ini adalah hak milik saya..tuan/puan TIDAK dibenarkan sama sekali untuk menggunakan gambar ini dengan tujuan kepentingan peribadi/perniagaan.

Kepada semua pelanggan yang dihormati, buat masa sekarang saya TIDAK menerima sebarang tempahan menjahit manik sehingga diberitahu kelak ...harap maklum...terima kasih!

Tuesday, June 14, 2011

Crumble Pearl Puan Mimi..

Assalamualaikum..
Lama berfikir nk taip apa kt entri ni..
Ok..tempahan kali ni dtg drp regular customer sy, Puan Mimi..memula dia hantar satu beg baju yg mengandungi 10 helai baju yang nak dijahit manik..adehhh!terkedu seketika..namun sy terima dengan hati yang terbuka..nasib baik bukan untuk dipakai di hari raya..Alhamdulillah..rezeki jgn ditolak..beberapa hari kemudian..menyusul lak baju raya ni..

Atas permintaan Puan Mimi yang mahukan crumble pearl..modal agak besar sikit sebab sy guna kristal pearl yang shining dan cantik..pearl biasa mmg murah tapi tidak berkualiti dan tidak shining..Masa yang diambil utk jahit adalah selama seminggu..


Di bahagian tangan


Di bahagian leher


Di keseluruhan leher


Juntaian yang diminta..


Rupa keseluruhan baju, di leher dan juga di tangan..

Crumble Pearl yg simple tp alhamdulillah Puan Mimi suka dan berpuas hati..ucapan ribuan terima kasih buat Puan Mimi kerana sudi hantar baju kat sy untuk dicantikkan..hihi

Nota kaki: bila nk jahit crumble kt baju sendiri ni??


No comments:

Post a Comment

PESANAN PENAJA