MENARIK NI...

PERINGATAN MESRA

Perhatian:

Semua gambar-gambar di dalam blog ini adalah hak milik saya..tuan/puan TIDAK dibenarkan sama sekali untuk menggunakan gambar ini dengan tujuan kepentingan peribadi/perniagaan.

Kepada semua pelanggan yang dihormati, buat masa sekarang saya TIDAK menerima sebarang tempahan menjahit manik sehingga diberitahu kelak ...harap maklum...terima kasih!

Tuesday, April 27, 2010

Bisnesku..

Amezcua Bio Disc (Water Re-Defined) Amezcua Bio Disc diperbuat daripada mineral semula jadi yang melalui kejuruteraan teknikal dan digabungkan secara struktur dengan kaca pada paras molekular menggunakan kaedah pelakuran haba tinggi. Melalui gabungan mineral dan teknik pelakuran, medan tenaga yang positif dihasilkan.

Amezcua Bio Disc telah dinilai oleh pelbagai institusi dan diketahui dapat mengurangkan nilai ketegangan permukaan air. Ini seterusnya membuatkan air lebih terhidrat dan dengan itu meningkatkan pemindahan nutrien ke dalam dan keluar sel tubuh. Air yang dirawat dengan Amezcua Bio Disc juga menghasilkan kristal air yang cantik dan baik, petunjuk bagi air yang mempunyai paras tenaga yang tinggi dan berkualiti baik. Pelbagai hasil ujian lain juga mendedahkan bahawa Amezcua Bio Disc boleh meningkatkan paras tenaga dan keharmonian pada pengguna yang menggunakan cakera atau air yang dirawat menggunakannya.

Faedah Utama
Merasa segar semula dan kembali muda. Minum air yang dirawat dengan Amezcua Bio Disc untuk meningkatkan paras keharmonian dan tenaga anda. Ia memudahkan pemindahan nutrien ke dalam dan ke luar tubuh.

Aplikasi Disyorkan
* Pertingkatkan minuman anda serta merta dengan mengalirkannya di atas Amezcua Bio Disc.

* Letakkan bekas krim dan kosmetik anda di atas Amezcua Bio Disc untuk menambah tenaganya. Anda akan mendapati kadar penyerapan yang lebih baik.

* Siram tumbuhan anda dengan air yang dirawat dengan Amezcua Bio Disc.


* Letakkan Amezcua Bio Disc di dalam peti sejuk anda untuk merangsang kualiti dan rasa makanan dan minuman anda.
* Basuh buah-buahan dan sayuran anda dengan Amezcua Bio Disc untuk memberinya tenaga dan mengekalkan kesegarannya lebih lama.
* Bawa Amezcua Bio Disc bersama anda untuk meningkatkan paras keharmonian dan tenaga anda.
* Letakkan minuman dan botol di atas Amezcua Bio Disc.

Kualiti Pembuatan
PROGNOS, Jerman

Medan Tenaga Positif
Ujian mesin PROGNOS menunjukkan bahawa Amezcua Bio Disc mempunyai medan tenaga positif. Keputusan ujian juga menunjukkan bahawa selepas meminum air yang dirawat dengan Amezcua Chi Pendant, paras tenaga pengguna meningkat dan dengan itu ketidakharmonian sistem meridian mereka berkurangan.

Keputusan ujian PROGNOS:
Tahap tenaga pengguna meningkat dan dengan itu ketidakharmonian sistem meridian mereka berkurangan dari 48% ke 34%.

I.H.M. Institute, Jepun

Paras Tenaga dalam Air dan Kualiti Air
Penyelidikan menunjukkan terdapat korelasi antara pembentukan kristal air dan kualiti air, dari segi darjah pencemaran. Dalam penyelidikan I.H.M Institute baru-baru ini, ia menjadi jelas bahawa tenaga boleh mempengaruhi pembentukan kristal air. Justeru, pembentukan kristal air menggambarkan bukan sahaja aspek fizikal tetapi aspek maklumat atau tenaga air. Sampel air dengan imbangan mineral dan tenaga yang baik sering menghasilkan kristal yang terbentuk dengan cantik.

Eksperimen kristal air yang dilakukan di Institut I.H.M. menunjukkan air yang dirawat dengan Amezcua Bio Disc menghasilkan kristal air yang cantik dan baik berbanding air suling biasa. Air yang dirawat didapati mempunyai kurang kristal air yang “tertekan”.

Sebelum

Selepas


Pensijilan Medan Tenaga Positif
Kesan Amezcua Bio Disc ke atas kualiti air dan keadaan bio-tenaga tubuh manusia diuji oleh Dr Manfred Doepp di Holistic Center di Jerman, menggunakan diagnostik meridian.

Keputusan menunjukkan Amezcua Bio Disc mempunyai kesan positif ke atas air. Air yang dirawat dengan Amezcua Bio Disc mempunyai paras tenaga dan keharmonian yang meningkat. Keputusan ujian juga menunjukkan bahawa apabila Amezcua Bio Disc dipegang oleh pengguna, paras tenaga dan keharmonian menunjukkan peningkatan signifikan.

PSB Laboratory, Singapura

Nilai Ketegangan Permukaan Air
Keputusan menunjukkan bahawa selepas dirawat dengan Amezcua Bio Disc, nilai ketegangan permukaan air yang dirawat menghampiri nilai air tulen. Perubahan nilai ketegangan permukaan menjadikan air lebih bio-tersedia, justeru meningkatkan pemindahan nutrien ke dalam dan ke luar melalui dinding sel tubuh.

SCHOTT AG, Jerman

Kualiti Pembuatan
Amezcua Bio Disc Gelas diperbuat di kilang SCHOTT AG di Jerman. SCHOTT AG telah mencapai standard EN ISO 9001:2000 bagi sistem pengurusan kualitinya.

More info: http://www.quest.net.my/products/wellness/bio_disc/product_overview/ma/

Ingin ku tegaskan kat sini..sesiapa yang ada penyakit boleh diubati dengan Biodisc ni..setakat ni semua penyakit boleh diubati kecuali HIV positif..semua penyakit termasuk sakit jantung, strok, migrain, kencing manis, gout, darah tinggi, buah pinggang, kanser, penyakit gila dan sebagainya telah dibuat testimoni...dan Alhamdulillah..semuanya sembuh dengan izin Allah..Biodisc hanya dirawat dengan menggunakan air dan tidak langsung dicampur dengan bahan2 kimia..kerana badan manusia 70% adalah air...

No comments:

Post a Comment

PESANAN PENAJA