MENARIK NI...

PERINGATAN MESRA

Perhatian:

Semua gambar-gambar di dalam blog ini adalah hak milik saya..tuan/puan TIDAK dibenarkan sama sekali untuk menggunakan gambar ini dengan tujuan kepentingan peribadi/perniagaan.

Kepada semua pelanggan yang dihormati, buat masa sekarang saya TIDAK menerima sebarang tempahan menjahit manik sehingga diberitahu kelak ...harap maklum...terima kasih!

Monday, December 13, 2010

Tempahan drp Ms.X

Salam kepada semua..lama lak tak update blog ni yer..
Tempahan kali ini datang drp Ms.X..mintak maaf beliau yg hendakkan namanya dirahsiakan..hihi..
Baju kelawar yang hendak digunakan untuk gi dinner..so kena la shining-shining skit yer..
Masa yang di ambik adalah 4hari..
Kepada Ms. X, mohon maaf sbb sy tak sempat nk jahit manik kt bunga

Jahitan kali ini mmg mencabar sbb kt leher baju tersebut dah ada manik sedia ada..dan kain yang agak nipis
Manik berkenaan mmg agak tidak menarik dan xberkilau..so sy buat keputusan untuk buang semua manik berkenaan dan diganti dgn corak dan kreativiti sy sendiri..dismping itu saya terpaksa letak pelapik sebelum menjahit supaya benang tidak bercabut..lagipun manik dan batu agak berat dan sarat sikit..kalau tercabut susah gak nk jahit kembali nnt..

Satu mlm sy memikirkan corak yg sesuai mengikut kehendak Ms.X..sampai termimpi-mimpi..hihi dasat betul
Alhamdulillah..semuanya dh siap dan deliver kt Ms. X
Harap Ms. X berpuas hati..

batu besar kehendak pelanggan
di leher baju
rupa keseluruhan leher dan pinggang
di lengan saya suka camtu..simple!
rupa ke2-2 lengan baju
rupa keseluruhan baju
rupa ketika dah pakai
model adalah roomate saya..hihi

2 comments:

  1. miah aku pernah jahit manik yg bsr tu...
    mcm xlekat je kt baju sbb cuma ade 2 lubang je kan kt manik tu...
    mula2 tu aku geram je nak gam manik tu pada baju...tp last2 nye aku bukak semula...
    jahit manik lain...

    ReplyDelete
  2. adam zaim:kena letak pelapik baru lekat..kalau tak mmg lose laa..

    ReplyDelete

PESANAN PENAJA