MENARIK NI...

PERINGATAN MESRA

Perhatian:

Semua gambar-gambar di dalam blog ini adalah hak milik saya..tuan/puan TIDAK dibenarkan sama sekali untuk menggunakan gambar ini dengan tujuan kepentingan peribadi/perniagaan.

Kepada semua pelanggan yang dihormati, buat masa sekarang saya TIDAK menerima sebarang tempahan menjahit manik sehingga diberitahu kelak ...harap maklum...terima kasih!

Monday, June 13, 2011

Shimmering Floral Pearl Aainaa

Assalamualaikum..
Tempahan jahit manik kali ni drp kawan sebelah meja sy..Puan Aainaa..first time hantar, terus 3pasang baju raya..dia hantar awal-awal sbb sy selalu push dia hantar..hahaha..tujuannya supaya sy dapat siapkan baju dia dalam keadaan yg kemas dan cantik..tidak kelam-kabut kejar masa..hihihi..betul tak Aainaa??

Masa yang diambik kali ni hampir 2minggu..sebabnya sy kena hadir utk kursus selama 4 hari di Pulau Pangkor..so masa untuk menjahit amat terhad..

Jahitan kali ni adalah gabungan antara bunga dan pearl..kali ni ialah kali ke-2 sy menerima color biru KKLW ni..hahaha..dlm simpanan baju yg dihantar oleh customer pun ada lagi satu color biru ni..


Selepas berbincang dengan Aainaa..sy decide nk buat half leher jer..dpt jimat modal/upah dan juga masa untuk menjahit..lagipun Aainaa bertudung dan dengan ketiadaan manik di atas tidak akan mencacatkan keadaan dan rupa bila memakai baju tu nnt..


Shimmering floral di tangan..


Rupa keseluruhan baju..Saya sangat suka jahit corak ni..ada keriangan di hati nk siapkannya..hihihi..

Nota kaki: kenapa la sy xpandai jahit baju sendiri secantik ni??

3 comments:

  1. Cantik2..nak blaja wat sendiri.tp blom ada masa.kalo nk blaja,ada kelas x?

    ReplyDelete
    Replies
    1. azura: sorry..sy xde buat kelas..kalau nk pegi kelas boleh ke blog http://serisulamanmanik.blogspot.com/

      Delete
    2. azura: sorry..sy xde buat kelas..kalau nk pegi kelas boleh ke blog http://serisulamanmanik.blogspot.com/

      Delete

PESANAN PENAJA