MENARIK NI...

PERINGATAN MESRA

Perhatian:

Semua gambar-gambar di dalam blog ini adalah hak milik saya..tuan/puan TIDAK dibenarkan sama sekali untuk menggunakan gambar ini dengan tujuan kepentingan peribadi/perniagaan.

Kepada semua pelanggan yang dihormati, buat masa sekarang saya TIDAK menerima sebarang tempahan menjahit manik sehingga diberitahu kelak ...harap maklum...terima kasih!

Thursday, February 16, 2012

Bracelet Mak

Assalamualaikum..
Bracelet mak sy ni disiapkan dalam masa 2 hari...nak jahit bracelet corak ni xde la susah sgt..fokus kena lebih..hihihihi...biasa la kalu balik kampung..mak sy xkan bagi peluang untuk jahit baju customer2 sy..dia mesti nak kuarkan baju dalam almari dia dan suruh sy menjahit tanpa upah...hahahaha...no hal..sy tak kisah pun..tp timing utk deliver baju customer sy akan 'lari' skit..

Baju batik colorful mak sy ni bila dah siap mmg menyerlah dan cantik sekali..mak sy tak suka sgt kalau bling-bling yang terlalu over...katanya tak sesuai utk org tua...alahai mak sy ni..bila pegi kenduri mesti ramai yg akan membelek lengan baju mak sy...hahahaha..ok fokus yer mak....jgn kembang!!hihi..


No comments:

Post a Comment

PESANAN PENAJA