MENARIK NI...

PERINGATAN MESRA

Perhatian:

Semua gambar-gambar di dalam blog ini adalah hak milik saya..tuan/puan TIDAK dibenarkan sama sekali untuk menggunakan gambar ini dengan tujuan kepentingan peribadi/perniagaan.

Kepada semua pelanggan yang dihormati, buat masa sekarang saya TIDAK menerima sebarang tempahan menjahit manik sehingga diberitahu kelak ...harap maklum...terima kasih!

Thursday, July 12, 2012

Bracelet Hani..

Assalamualaikum...
Terlalu lama rasanya entri ni berada dalam folder draf...gambar dah upload tapi nak menaipnya pulak yang malas...dah seminggu cuti menjahit ni..asyik outstation je xabis-abis..

Back to the stori..tempahan kali ni datangnya daripada kawan UiTM saya, Hani..first time Hani hantar ni sebab nak tengok 'kecemerlangan' saya menjahit manik...hihihi..



Baju kain sulaman daripada Jakel ni saya buat bracelet sahaja...lagipun Hani hnya mahukan yang simple dan tak sarat..so the best patern ialah bracelet...saya siapkan bracelet ni dalam masa 3 hari..sepatutnya 2 hari leh siap tapi saya telah tersalah warna..bila dah siap baru perasan warna yang tak sama...aduyai..camner la saya leh tersalah ni??ermmm...buka semua balik dan buat semula...dah jadi 2 keje..

Alhamdulillah..Hani sangat sukankan coraknya sampai Hubby beliau pun memuji...hihihi...saya sangat senang hati kalau customers sukakan hasil kerja tangan saya...syukur alhamdulillah..

Terima kasih Hani sebab percayakan saya..ada 2 helai baju lagi yang nak dimanikkan utk raya...sila sabar menunggu tau..hihihi...

1 comment:

PESANAN PENAJA