MENARIK NI...

PERINGATAN MESRA

Perhatian:

Semua gambar-gambar di dalam blog ini adalah hak milik saya..tuan/puan TIDAK dibenarkan sama sekali untuk menggunakan gambar ini dengan tujuan kepentingan peribadi/perniagaan.

Kepada semua pelanggan yang dihormati, buat masa sekarang saya TIDAK menerima sebarang tempahan menjahit manik sehingga diberitahu kelak ...harap maklum...terima kasih!

Tuesday, August 23, 2011

Crumble Pearls..

Assalamualaikum..
Tempahan raya kali ni datang drp senior sy masa sekolah menengah..Alhamdulillah hubungan kami terjalin kembali disebabkan adanya facebook dan juga jahitan manik..hihihi..walaupun beliau tinggal jauh di Subang Jaya, tapi Kak Irni sanggup melalui orang tengah iaitu asben beliau yang keje di Putrajaya..untuk merealisasikan impian baju raya ni..

 Kak Irni mahukan crumble pearls..


Seminggu masa yang diambil untuk disiapkan..kainnya agak nipis dan sy terpaksa alas dengan kain gam untuk menampung berat pearls tu..sangat mencabar dan menguji kesabaran jahit manik dengan kain yg nipis dan ber'lining ni..2-3x sy melukis garisan kerana asyik senget jer..kainnya lembut sgt, asyik berlari ke sana sini jer!hihihi...


Juntaian juga diminta oleh Kak Irni..2x buat tu sebab sy sendiri rasa tak puas hati..Alhamdullah..respon yg diberikan adalah Kak Irni sgt berpuas hati..harap beliau akan hantar lagi di masa akan datang..terima kasih byk-byk..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR & BATIN

No comments:

Post a Comment

PESANAN PENAJA