MENARIK NI...

PERINGATAN MESRA

Perhatian:

Semua gambar-gambar di dalam blog ini adalah hak milik saya..tuan/puan TIDAK dibenarkan sama sekali untuk menggunakan gambar ini dengan tujuan kepentingan peribadi/perniagaan.

Kepada semua pelanggan yang dihormati, buat masa sekarang saya TIDAK menerima sebarang tempahan menjahit manik sehingga diberitahu kelak ...harap maklum...terima kasih!

Monday, August 8, 2011

Pearls Floral Nana

Assalamualaikum..
Return customer, Nana Arieyanna a.k.a my best fren yg duk kt Perak ni..drp awl tahun lagi dia dah 'chop' sy utk jahit manik di baju raya beliau..at last pada pertengahan bulan Julai sy dpt kurier drp Nana..padahal dah berbuih mulut sy bgtau suh hantar cpt..kan skrg ni terpaksa memaksa diri sy utk siapkan secepat mungkin..adeehhhh!penat...


Masa yang diambil utk siapkan baju ni adalah 6 hari..sebenarnya leh siap 4hari jer kalau sy betul- betul fokus tapi kalau di bulan puasa ni faham-faham jela..kul 10 mlm mata dah xleh nak celik dah..menjahit lak asyik salah teknik jer...


Di tangan


Atas persetujuan Nana..mmg hanya separuh je leher dijahit..corak jahitan ni adalah diminta seperti yang telah saya buat untuk Puan Aainaa sebelum ni...harap Puan Nana berpuas hati..lain kali leh tempah lagi yer..

SELAMAT BERPUASA!
SEMOGA RAMADHAN KALI NI MEMBAWA SERIBU KEBERKATAN



No comments:

Post a Comment

PESANAN PENAJA