MENARIK NI...

PERINGATAN MESRA

Perhatian:

Semua gambar-gambar di dalam blog ini adalah hak milik saya..tuan/puan TIDAK dibenarkan sama sekali untuk menggunakan gambar ini dengan tujuan kepentingan peribadi/perniagaan.

Kepada semua pelanggan yang dihormati, buat masa sekarang saya TIDAK menerima sebarang tempahan menjahit manik sehingga diberitahu kelak ...harap maklum...terima kasih!

Wednesday, October 12, 2011

Bracelet Puan Mimi..

Assalamualaikum...
Lama betul tak update blog ni..rasa mcm dah bersawang..fuh..fuh..byk lak habuknya!Jahitan manik selepas raya..byk lagi yang nak dijahit tp sy terpaksa slow-kan diri disebabkan demam yang melanda selama seminggu..seterusnya dgn pindah ofis dan Karnival Usahawan Desa (KUD)..sy byk lak bertugas waktu malam..then now tgh berkemas nk pindah umah lak..

Namun, dlm kesibukan yang melanda..sempat lagi sy jahit baju customer tetap sy iaitu Pn. Mimi..Alhamdulillah..siap dlm jangkasama yg singkat iaitu 2hari shj..pulun abis-abisan jugak laa..kalau tak 2bulan pun tak siap-siap...hihihi...



First time sy jahit bracelet..tanpa belajar kat mana-mana dan hanya lihat pada gambar jer..akhirnya setelah mencuba..sy dah tau teknik utk menjahit bracelet ni..hihihi..boleh la kan..

Harap Pn.Mimi berpuas hati..terima kasih byk2 sebab hantar tempah dengan saya..!

No comments:

Post a Comment

PESANAN PENAJA