MENARIK NI...

PERINGATAN MESRA

Perhatian:

Semua gambar-gambar di dalam blog ini adalah hak milik saya..tuan/puan TIDAK dibenarkan sama sekali untuk menggunakan gambar ini dengan tujuan kepentingan peribadi/perniagaan.

Kepada semua pelanggan yang dihormati, buat masa sekarang saya TIDAK menerima sebarang tempahan menjahit manik sehingga diberitahu kelak ...harap maklum...terima kasih!

Wednesday, October 12, 2011

Manik di Baju Mak Saya...

Assalamualaikum..
Bila balik kg jer mesti ada nada-nada bising mak sy yg menyuruh sy untuk menjahit baju dia..eiiii..kata mak sy "Asyik duk jahit baju org jer..jahit la baju mak sekali"...errmm..nada berkenaan buat sy serba salah sebabnya setiap kali balik kg sy mesti bwk balik baju customers yang patut sy jahit..bila dh menjahit baju mak sy..maknanya time line utk hantar baju customers sy akan lari skit..

Disebabkan xnak menghampakan permintaan mak sy..so 2 hari sebelum raya..sy pulun jahit baju mak sy ni..dalam sibuk2 tolong mak sy kat kedai..Alhamdulillah siap ler sehelai..boleh dibuat pakai utk raya..

Baju batik yg ditempah khas..huhu..

Demam yang melanda diri sy pada raya ke-2 menyebabkan sy xleh nk berjalan ke mana-mana..so nak hilangkan bosan sy menjahit ler pulak baju mak sy ni..siap dlm masa 2 hari..ringkas dan cantik jugak..sesuai la utk org tua..xleh nk bling-bling sgt..nnt abah sy marah!hihihi...


Then, baju ke-3 ni sy xsempat nk siapkan kat kg..akhirnya sy bwk balik ke Putrajaya..alahai..mmg bercinta nk jahit baju ni..sgt susah sebab kainnya yg sgt lembik dan lembut..

Mak sy sgt berpuas dengan kesemua baju yang telah sy jahit tu...katanya masih ada lagi baju yang nak dijahit..hahahaha..mak sy dah berjangkit penyakit 'manik'..huhuhu...




No comments:

Post a Comment

PESANAN PENAJA