MENARIK NI...

PERINGATAN MESRA

Perhatian:

Semua gambar-gambar di dalam blog ini adalah hak milik saya..tuan/puan TIDAK dibenarkan sama sekali untuk menggunakan gambar ini dengan tujuan kepentingan peribadi/perniagaan.

Kepada semua pelanggan yang dihormati, buat masa sekarang saya TIDAK menerima sebarang tempahan menjahit manik sehingga diberitahu kelak ...harap maklum...terima kasih!

Wednesday, December 21, 2011

Tempahan ke-2 McHah - Bunga Kerang

Assalamualaikum..
Tempahan dtg drp kawan sy, McHah..jenuh jugak berfikir utk siapkan tempahan ni sbb tuan baju mahukan corak yg simple dan murah..ermmm..akhirnya..



First time sy buat bunga dengan menggunakan corak kerang ni..cantik jugak bila terjadi bentuk bunga kan..2 hari sy nak siapkan di bahagian tangan ni..harap Mchah berpuas hati dengan jahitan kali ni..terima kasih byk2 sbb sudi tempah!

Bila duk umh sendiri (kuaters), mmg masa menjahit terpaksa dikurangkan..ada je keje yg nak dibuat..kalau duk umh sewa dulu, xperlu nk mop atau sapu umah beria sgt sbb umah fully berkarpet..skrg bila dah xde karpet..duk umh tinggi pulak..habuk mmg tahap melampau..menambahkan kerja-kerja yang nak dibuat..

No comments:

Post a Comment

PESANAN PENAJA