MENARIK NI...

PERINGATAN MESRA

Perhatian:

Semua gambar-gambar di dalam blog ini adalah hak milik saya..tuan/puan TIDAK dibenarkan sama sekali untuk menggunakan gambar ini dengan tujuan kepentingan peribadi/perniagaan.

Kepada semua pelanggan yang dihormati, buat masa sekarang saya TIDAK menerima sebarang tempahan menjahit manik sehingga diberitahu kelak ...harap maklum...terima kasih!

Thursday, January 10, 2013

Kak Da : Crumble

Assalamualaikum

Tempahan kali ni datangnya cousin kepada kawan saya...Kak Da juga tinggal di Putrajaya dan saya telah pergi ke rumah beliau untuk mengambil baju tempahan..duk di satu kawasan yang sama..xjadi masalah untuk sy ambik dan deliver...

Kak Da inginkan crumble di leher, tangan baju dan juga di kain... nanum jahitan di bahagian baju tidak dapat di kongsi di sini kerana ianya adalah permintaan Kak Da untuk tidak di-publish untuk tontonan umum..




Gambar-gambar di atas adalah sebahagian daripada gambar jahitan manik yang telah saya jahit di bahagian kain..simple crumble sahaja kerana tempoh masa yang singkat iaitu 4 hari untuk saya menjahit.

Alhamdulillah...sempat disiapkan mengikut masa yang telah ditetapkan..harap Kak Da berpuas hati dan terima kasih banyak-banyak sebab sudi menempah dengan saya.

SYUKUR PADA ALLAH



No comments:

Post a Comment

PESANAN PENAJA