MENARIK NI...

PERINGATAN MESRA

Perhatian:

Semua gambar-gambar di dalam blog ini adalah hak milik saya..tuan/puan TIDAK dibenarkan sama sekali untuk menggunakan gambar ini dengan tujuan kepentingan peribadi/perniagaan.

Kepada semua pelanggan yang dihormati, buat masa sekarang saya TIDAK menerima sebarang tempahan menjahit manik sehingga diberitahu kelak ...harap maklum...terima kasih!

Wednesday, January 9, 2013

Simple Bracelet Mak Saya

Assalamualaikum..

Terasa tahun ni penuh dengan kerja-kerja pejabat yang menimbun...terasa juga tahun ni lebih byk outstation...aiii...camner la keje-keje menjahit saya nanti ni???mungkin selepas ini saya tidak menerima tempahan yang ada dua date kot...

Jahitan ni dah lama jugak tersimpan dalam draf...baju mak saya ni dijahit dengan simple bracelet yang diinspirasikan daripada Sifu Sheik Azmi..



Ringkas sahaja jahitannya tapi ianya cukup comel bagi yang inginkan jahitan yang simple..masa untuk disiapkan hanya dalam 2hari bekerja sahaja...


No comments:

Post a Comment

PESANAN PENAJA