MENARIK NI...

PERINGATAN MESRA

Perhatian:

Semua gambar-gambar di dalam blog ini adalah hak milik saya..tuan/puan TIDAK dibenarkan sama sekali untuk menggunakan gambar ini dengan tujuan kepentingan peribadi/perniagaan.

Kepada semua pelanggan yang dihormati, buat masa sekarang saya TIDAK menerima sebarang tempahan menjahit manik sehingga diberitahu kelak ...harap maklum...terima kasih!

Wednesday, February 16, 2011

Bunga Rose

Assalamualaikum..
Semlm aku telah menjaya menghasilkan bunga 'rose' besar..huhu..selama ni asyik gak bertanya pada diri sendiri..'Camner ye aku nk buat bunga rose besau tu??''my sifu iaitu kakak aku ada buat kt baju dia..honestly aku selalu admire kt semua baju kakak aku..setiap baju dijahit manik yg berlainan..sungguh tekun kakakku itu..

Jom lihat baju kakak ku yg aku sgt admire..leh meroyan dibuatnya!...


Cantik kan?byk labuci digunakan untuk hasilkan corak seperti ni..insyaallah suatu hari akan ku buat dibajuku..baju yg nk dijahit blum sempat ditempah lagi..duk terperuk dlm bonet kete..hahaha

Ini lak bunga rose yg aku hasilkan semlm..


Percubaan pertama di baju adikku, Nona..hahaha..rupa-rupanya mmg byk guna labuci utk hasilkan bunga ni..1paket labuci leh hasilkan 3kuntum bunga shj..tips yg kakak aku bgtau utk buat bunga ni ialah guna 2labuci..bila kakak ku bgtau camtu..aku dh nampak camner nk buat..last2 semlm cuba then menjadi..nk try before this xsempat sebab sibuk duk menjahit baju customer..hihi..

Dolu-dolu biasa buat bunga rose kecik jer..camni..!


Sgt comey!

No comments:

Post a Comment

PESANAN PENAJA