MENARIK NI...

PERINGATAN MESRA

Perhatian:

Semua gambar-gambar di dalam blog ini adalah hak milik saya..tuan/puan TIDAK dibenarkan sama sekali untuk menggunakan gambar ini dengan tujuan kepentingan peribadi/perniagaan.

Kepada semua pelanggan yang dihormati, buat masa sekarang saya TIDAK menerima sebarang tempahan menjahit manik sehingga diberitahu kelak ...harap maklum...terima kasih!

Wednesday, February 16, 2011

Bunga Matahari

Assalamualaikum...
Ini ialah baju sy sendiri..sebenarnya jahitan bunga di tangan baju dh lama siap..sy ada postkan sebelum ni..tp sy tak sempat nk jahit di leher sbb kehabisan batu bulat..kt kedai yg biasa sy beli stok beads lak xde..so ms balik kampung hari tu sempat ke kedai kesukaan sy iaitu kedai 'Cinta' kt Jln Temenggong, KB..

Kt situ mmg byk beads yg dijual..bila masuk kedai tu rasa mcm xnak kuar laa..hihi..ok..bunga di leher baju ni just ambik ms 1hari shj utk dijahit..corak bunga dgn batu besau mmg sgt cepat dan tak remeh laa..sebyk 16 batu bulat yg sy gunakan tp yg sebenarnya batu yg diperlukan ialah 22biji..hihi..betul2 costly laa..kalu utk baju customer boleh la guna..so untuk baju sendiri..kena berjimat sikit..hihihi

So...inilah hasilnya..

Hanya separuh leher je sbb sy pakai tudung..xnak membazir!
Pandangan Atas
Ada juntaian
Di tangan baju


No comments:

Post a Comment

PESANAN PENAJA