MENARIK NI...

PERINGATAN MESRA

Perhatian:

Semua gambar-gambar di dalam blog ini adalah hak milik saya..tuan/puan TIDAK dibenarkan sama sekali untuk menggunakan gambar ini dengan tujuan kepentingan peribadi/perniagaan.

Kepada semua pelanggan yang dihormati, buat masa sekarang saya TIDAK menerima sebarang tempahan menjahit manik sehingga diberitahu kelak ...harap maklum...terima kasih!

Monday, February 14, 2011

Tempahan kembali drp Ms. X

Assalamualaikum..
Return customer iaitu Ms. X..sebelum ni beliau ada tempah utk dijahit pada baju kelawar..nk tau sila lihat di sini..Tempahan kali ni lak nk convert/transform drp manik asal sbb manik asal tidak memenuhi kriteria giler ayat berbunga ni..dengan erti kata lain..Ms. X nk tambah manik pada baju tersebut supaya boleh disesuaikan dengan tudung..

Alhamdulillah..akhirnya siap juga baju ni setelah 3minggu berada dlm simpanan..kenapa sgt lama?sebabnya 1st week tu bz menjahit 2tempahan baju McTiey yg nk dipakai untuk kenduri abangnya..2nd week lak balik kampung..kena lak jahit baju mak saya disamping sempat cilok jahit baju ni..dan last week lak duk menjahit bunga kt baju ni..7kuntum bunga=7mlm..sgt mencabar dan menguji kesabaran!

Rupa asal baju tersebut..


Agak kurang menarik sikit so telah ditransform oleh saya menjadi begini...

jeng..

jeng..

Di lengan

 Bunga yg paling susah untuk dijahit..1bunga=1mlm..giler sgt mencabar nk jahit bunga ni sbb labuci yg digunakan sgt kecik..berpinar mataku!


 Juraian yg diminta oleh Ms. X



Cantik tak hasilnya??hihi..




No comments:

Post a Comment

PESANAN PENAJA