MENARIK NI...

PERINGATAN MESRA

Perhatian:

Semua gambar-gambar di dalam blog ini adalah hak milik saya..tuan/puan TIDAK dibenarkan sama sekali untuk menggunakan gambar ini dengan tujuan kepentingan peribadi/perniagaan.

Kepada semua pelanggan yang dihormati, buat masa sekarang saya TIDAK menerima sebarang tempahan menjahit manik sehingga diberitahu kelak ...harap maklum...terima kasih!

Monday, March 7, 2011

Simple tp menarik!

Assalamualaikum...
Lama betul tak update blog manik ni..bukannya xde tempahan tp aku je yg malas..huhu..sila abaikan perkataan tersebut k..setiap org pun ada perangai tu kan..
Then this time aku nk tunjukkan kt semua baju aku sendiri yang dijahit manik..Al-maklum ler baju sendiri, so jahitan pun agak simple..tp menarik jugak laaa..
Its took only 1day untuk disiapkan sbb hanya di tangan shj..

Jom lihat gambornya...


Adik aku kata ini corak 'tulang anjing'..langsung xsedap namanya tp menarik gak bila siap..hihi




No comments:

Post a Comment

PESANAN PENAJA