MENARIK NI...

PERINGATAN MESRA

Perhatian:

Semua gambar-gambar di dalam blog ini adalah hak milik saya..tuan/puan TIDAK dibenarkan sama sekali untuk menggunakan gambar ini dengan tujuan kepentingan peribadi/perniagaan.

Kepada semua pelanggan yang dihormati, buat masa sekarang saya TIDAK menerima sebarang tempahan menjahit manik sehingga diberitahu kelak ...harap maklum...terima kasih!

Tuesday, March 20, 2012

Gold Coklat Pn. Mimi - Simple Crumble Pearls

Assalamualaikum..
Tempahan seterusnya daripada Pn. Mimi..untuk pengetahuan semua..ada 7 helai lagi baju Pn. Mimi yang harus sy manikkan...mmg byk dan tak menang tangan untuk menerima tempahan..nasib baik Pn. Mimi memahami keadaan sy..hihihi

Corak yang dibuat adalah berdasarkan crumble pearls yg simple dan ringan..

Pearls yang digunakan pulak adalah drp jenis crystal...sy mmg sukakan yg jenis crystal ni...cantik sgt2..


Hanya 2 hari utk siapkan baju ni..padahal kalau org lain jahit rasanya setengah hari dah siap...sy selalu buat keje lambat2 kan..by the way..thanks to Puan Mimi sebab menaruh kepercayaan kepada sy utk memeriahkan baju ni..hihihi..

Kalau projek dgn kawan sy menjadi..nampaknya tahun ni perlu tutup kedai daripada terima tempahan memanik utk raya..korang setuju tak??hihihihi....projek tu blum confirm lagi yer...kita tggu dan lihat nnt..

No comments:

Post a Comment

PESANAN PENAJA