MENARIK NI...

PERINGATAN MESRA

Perhatian:

Semua gambar-gambar di dalam blog ini adalah hak milik saya..tuan/puan TIDAK dibenarkan sama sekali untuk menggunakan gambar ini dengan tujuan kepentingan peribadi/perniagaan.

Kepada semua pelanggan yang dihormati, buat masa sekarang saya TIDAK menerima sebarang tempahan menjahit manik sehingga diberitahu kelak ...harap maklum...terima kasih!

Friday, March 30, 2012

Bunga-bunga Ceria

Assalamualaikum..
Tempahan kali ni adalah daripada Puan Mimi...baju yang ke brepa pun saya dah tak ingat..hihi..apa-apa pun sgt bersyukur dengan rezeki yang datang mencurah-curah tanpa henti ni..

 Puan Mimi mmg meletakkan seluruh kepercayaannya untuk sy mencantikkan baju-baju beliau..hihihi..nasib baik beliau tidak kisah dgn corak yang sy buat..

5hari sy nak siapkan baju ni..padahal..kalau sy pulun abis-abisan rasanya 2hari dah siap..hihihi..pemalas betul saya ni kan..
 

Alhamdulillah..sy sukakan bunga-bunga ni..nampak ceria dan menyegarkan..walaupun coraknya ringkas tapi ianya sgt menarik...warna pink purple dinaikkan agar tidak tenggelam dgn base kain yang berwarna grey purple...terima kasih kepada Puan Mimi..


No comments:

Post a Comment

PESANAN PENAJA