MENARIK NI...

PERINGATAN MESRA

Perhatian:

Semua gambar-gambar di dalam blog ini adalah hak milik saya..tuan/puan TIDAK dibenarkan sama sekali untuk menggunakan gambar ini dengan tujuan kepentingan peribadi/perniagaan.

Kepada semua pelanggan yang dihormati, buat masa sekarang saya TIDAK menerima sebarang tempahan menjahit manik sehingga diberitahu kelak ...harap maklum...terima kasih!

Tuesday, July 26, 2011

Bunga Matahari EO

Assalamualaikum..
Baju ke-2 yang dihantar oleh Puan EO TW..pada asalnya beliau nak selepas rasa tp kalau boleh nak sy siapkan sebelum raya..Alhamdulillah selepas berkira-kira masa akhirnya sy decide gak nk jahit baju ni dulu..


Tempoh masa yang diambil lebih kurang 10 hari..hahaha..lama kan..sebabnya dlm tempoh tersebut sy ada tunda untuk menjahit baju pengantin selama 4 hari..ada di entri sebelum ni..so tempoh sebenarnya nak menjahit adalah selama 6 hari shj..


Puan EO nak baju ni dijahit juga dileher yang mana corak adalah ditentukan sendiri oleh saya..masalah menjahit dileher ni rumit sikit sebenarnya..kadang-kadang sampai terjahit kain di sebelah bawahnya..kena buka balik jahitan..mmg byk dugaan..sebab itulah bila jahit manik di leher harga agak mahal sikit..



Saya namakan bunga ni bunga matahari..hihi..boleh la tu kan..

Rupa keseluruhan baju..harap Puan EO berpuas hati dengan jahitan kali ni..terima kasih sebab sudi tempah dengan saya..


No comments:

Post a Comment

PESANAN PENAJA