MENARIK NI...

PERINGATAN MESRA

Perhatian:

Semua gambar-gambar di dalam blog ini adalah hak milik saya..tuan/puan TIDAK dibenarkan sama sekali untuk menggunakan gambar ini dengan tujuan kepentingan peribadi/perniagaan.

Kepada semua pelanggan yang dihormati, buat masa sekarang saya TIDAK menerima sebarang tempahan menjahit manik sehingga diberitahu kelak ...harap maklum...terima kasih!

Tuesday, July 26, 2011

Ceri-ceri Pearls..

Assalamualaikum..
Tempahan memanik kali ni dibuat oleh Puan Intan Yusmahani yang mana beliau hanya mahu baju raya-nya dimanikkan di tangan shj..
Puan Intan Yus juga tidak mahu sebarang labuci diletakkan..so baju ni sy decide nk buat pearls dan manik shj..ada sikit letak batu-batu sebagai penyeri..


Masa yang diambil untuk siapkan baju ini adalah selama 5 hari..agak lama sikit sebab kristal pearls hijau tu tak cukup dan memaksa sy ke kedai lagi sekali semlm..hari ahad lak kedai jahitan tu tutup..kalau tak hari isnin dah boleh deliver kat Puan Intan Yus


Corak keseluruhan tangan baju..harap Puan Intan Yus berpuas hati..corak ni saya tak pernah buat kat baju saper2 lagi ni..hihihi..terima kasih kerana sudi tempah dengan saya..moga lebih ceria dgn manik di tangan di hari raya nnt...



No comments:

Post a Comment

PESANAN PENAJA