MENARIK NI...

PERINGATAN MESRA

Perhatian:

Semua gambar-gambar di dalam blog ini adalah hak milik saya..tuan/puan TIDAK dibenarkan sama sekali untuk menggunakan gambar ini dengan tujuan kepentingan peribadi/perniagaan.

Kepada semua pelanggan yang dihormati, buat masa sekarang saya TIDAK menerima sebarang tempahan menjahit manik sehingga diberitahu kelak ...harap maklum...terima kasih!

Friday, July 1, 2011

Simple Crumble Pearl..

Assalamualaikum..
Simple Crumble Pearl kali ni ditempah oleh Puan Rohana, EO kat department TW..Terima kasih diucapkan..walaupun bukan kenal secara rapat namun jahitan manik menambahkan lagi keramahan yg mmg telah terjalin..hihi..delivered kat Puan EO pada hari isnin lepas..



Atas permintaan Puan EO sendiri yang mahukan pearls dihias atas bajunya namun beliau xnak pearls yang besar-besar..hihi..xper..itu bisa di atur..seminggu masa yang diambil utk saya siapkan jahitan simple crumble ni..Alhamdulillah..penat dan lelah akhirnya siap!



Saya menggunakan kristal pearls yang mana agak mahal di pasaran..kerana sy mahukan hasil yang berkualiti..kalau beli pearls yg murah..ianya cepat pudar dan tidak bersinar..mahal sikit xper asalkan tahan lama kan..



Harap Puan EO berpuas hati dengan simple crumble ini..dah xpayah pakai gelang emas lagi la bila pakai baju ni..hihihi...

No comments:

Post a Comment

PESANAN PENAJA