MENARIK NI...

PERINGATAN MESRA

Perhatian:

Semua gambar-gambar di dalam blog ini adalah hak milik saya..tuan/puan TIDAK dibenarkan sama sekali untuk menggunakan gambar ini dengan tujuan kepentingan peribadi/perniagaan.

Kepada semua pelanggan yang dihormati, buat masa sekarang saya TIDAK menerima sebarang tempahan menjahit manik sehingga diberitahu kelak ...harap maklum...terima kasih!

Monday, July 25, 2011

Labuci Ringkas Cik Intan

Assalamualaikuam...
Lama sy tak update kan..bukan xde tempahan tapi sy je yg agak malas untuk update blog..hihi...Tempahan kali ni datangnya daripada Cik Intan Nadia..atas permintaan beliau yang mahukan corak yg simple so sy decide nk buat camni shj..




Masa yang diambil hanya 1 hari shj walaupun dah hampir 2 bulan duk dalam simpanan saya..byk baju yang ada due date perlu saya siapkan terlebih dahulu...sori yer Cik Intan sbb ambik masa lama sikit..hihi


Sebenarnya baju ni baju lama Cik Intan..tapi pearl asalnya telah tertanggal dan mahukan saya untuk mencantikkan balik baju ni..kata Cik Intan 'sayang kalau dibuang sebab kainnya masih elok'


Akhirnya baju lama telah menjadi baju baru..rupa keseluruhan baju Cik Intan..walaupun ringkas tapi sangat menarik bila menggunakan labuci..naik seri baju tu..!

Harap Cik Intan berpuas hati dengan sentuhan tangan sy ini..terima kasih byk-byk diucapkan!


No comments:

Post a Comment

PESANAN PENAJA