MENARIK NI...

PERINGATAN MESRA

Perhatian:

Semua gambar-gambar di dalam blog ini adalah hak milik saya..tuan/puan TIDAK dibenarkan sama sekali untuk menggunakan gambar ini dengan tujuan kepentingan peribadi/perniagaan.

Kepada semua pelanggan yang dihormati, buat masa sekarang saya TIDAK menerima sebarang tempahan menjahit manik sehingga diberitahu kelak ...harap maklum...terima kasih!

Monday, July 25, 2011

Selamat Pengantin Baru Angah..

Assalamualaikum...
Jahitan manik kali ni lak datangnya daripada Angah, anak Kak Esah (Kak Esah ialah ofismate saya) sempena Majlis Pernikahan Angah..Baju nikah kepunyaan Kak Esah tapi skrg diperturunkn kpd Angah...Kak Esah nak jugak sentuhan saya..hihihi..last minit tempahan yang mana dlm tempoh ni sebenarnya mmg sy dah xambik mana-mana tempahan lagi..


Memandangkan baju ni untuk majlis penting..sy pun pulun jugak la menjahit..4 hari sy siapkan baju ni..ini pun atas permintaan Kak Esah yang mahukan corak yang ringkas..


Jahitan di bawah baju


Jahitan di tangan

Majlis telah pun berlangsung pada hari Sabtu lepas, 23 Julai 2011..sy sempat hadir untuk majlis tersebut..bangga seketika bila lihat org pakai baju hasil sentuhan tangan saya..xsempat lak nk bergambar dengan pengantin yang pakai baju yg telah saya manikkan tu..hihi..harap Kak Esah dan Angah berpuas hari..ribuan terima kasih diucapkan..!

Kepada Angah, Selamat Pengantin Baru diucapkan..Semoga berbahagia hingga akhir hayat!

No comments:

Post a Comment

PESANAN PENAJA